*ÅRE*

jajjemenn nu sitter jag och emma å har hyrt data på stationen :P måste nog ta å fixa de där bredbandet ganska snart för nu har vi kommit tillbaka till åre!
De har vart riktigt skoj sen senast jag skrev för jag har vart i Vemdalen :D haha de va så sjukt skoj! har nog lite snygga bilder på facebook så kolla där om ni e sugna :)

Nu har vi hårdjobba några dar å ikväll ska vi fira oss själva med en öl ;P mys mys på holiday tror ja
jaha men nu hade jag inge mer å skriva tror ja....lr jo folket kom å hälsa på oss här uppe för vi känner oss en aning isolerade i huset :S
 Vi sitter typ å kollar på varann å sen skrattar den ena lite konstigt så då börjar båda skratta, spelar lite scrubbel (hehe)...sen en cigg sen fortsätter vår kväll ungefär sådär ;P å konstigt nog e de jävligt roligt :D

Ne nu tror ja vi ska hem å göra oss lite frächa sen ner på holiday kanske ;)

jo förresten så fick vi även ett ordspråk i våra lönespecer igår som löd :

"Den bästa gåvan du kan ge är att lyssna på någon"
avsändare: Anonym

Hmm vem kan de va som vill säga oss något?

Lav ya, See ya, Don´t wanna be ya ;)


//Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0