Björn Olsson

Ja om ni nu vill skriva en rad lr hälsa på så är adressen björn olsson  :P haha
finaste namnet :S

jajja

emma va sjukis idag :( så jag och Petra fick ligga i för alla andra va tydligen också sjuka lr så vare annat ivägen liksom....hajjar ni?
men allt gick bra endå!

ja just ja jag skulle ju berätta om helgen.... hmm haha
i fredas så jobba vi sen skulle jag emma å tina basta, bada å dricka öl, å allt gick så bra enda tills typ 20st klimakterie tanter bombaderar stället! så då vare ju bara å packa å dra på pizzerian, sen hem å käka den å dricka bärs igen,...ut på byn sen men hann inte mer än handla in en öl så blev jag klen å blev tvungen å åka hem för att kurera ;P haha

Dagen därpå var nog den slöaste...haha bäddade några sängar, tog en cigg, puttsa lite sen hem å va sliten för att senare införhandla lite godsaker på syssan som jag säger :D

Vi drog sen ner på country där vi dansa som få! shit va skoj de va! träffade på massa roligt folk sen på efterfest i duved av alla ställen !?!?! och det var norskar vi hakade på också haha men de va roligt de med...lr hur?:P
dagen efter vakna jag och fick lite lätt panik för jag visste inte vart jag va men efter ca 5 sekunder friskades minnet upp som tur va! Mandy go nut i duved liksom*

hade dock velat hamnat på ett helt annat ställe men jag vet inte vart de va lr vem han va så de blev lite svårt! fan
fan fan fan ! ! ! han va söööt

Jahapp de va vell de...de går bra här i åre att jobba...ska hem på ons tror ja så man hinner hem å packa ner brädan å dylikt! skoj skoj

Sen ska man ju på VIP fest på lörda om jag vill :P


JAG HAR VÄRLDENS STÖRSTA MINIRÄKNARE
OCH DEN E ROSA


Idag då jag kom hem så gjorde jag och emma soppa, å till efterrätt så hade vi bakat äppelpaj med vaniljsås :)
Mmmmmmm

Nu sitter vi nere på station å e lite balla men kulast vare förra gången vi va här för då hände det en underlig sak...
"bakom oss (ganska nära) satt två söta killar som vi spanat in på torget ett par gånger, rätt som de e lägger den ena killen av världens brakskit ! både jag och emma reagerar å kollar dit på en gång sen kom vi på att de va ju ganska pinsamt så vi vänder oss mot datorerna igen men ingen av oss kan ju hålla sig!
Garvet på de e inte att leka med! tur att dom också skrattade lite men mina tårar sprutade verkligen!"



nu ska ja dra så alla som står å väntar på att min blogg ska publiceras kan få läsa den ;)

Tjarååå!

//Mandy




ps.
tajtbrallan de e ja, de e ja. . .ds

Kommentarer
Postat av: din fjårt kompis

asså ja ba liksom har en råsa miniräknare...asså baa!kinesen hittar vi nästa helg eller den efter de vi har ju hela vintern på oss! löv ja

2007-11-19 @ 21:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0