Klagan!!!!!

Ja nu måste jag bara klaga på en sak som gjorde mig riktigt upprörd!
Har haft en kanondag, vaknade tidigt, duschade klädde på mig mina mysigaste kläder! Sen tog jag på mig fjällrävenjackan å promenerade till bror å anna för att hälsa på lite å busa me ejra :D
Efter ett tag där tog jag en ytterligare promenad bort till Elin som idag fyller 20år ! ! ! ! Vi grattade å sjöng å tog fina bilder så vi kan blicka tillbaka på den vackra dagen ;D
Sen fick Linn eskortera mig hem, vilket hon gjorde! tack tack*
Hemma fanns ingen så jag satte på lite skön musik å luffade runt i mina mjukisar ett bra tag :-) passade på att dansa å sjunga så högt som möjligt eftersom ingen blev lidande. men sen kom bror Anders å avbröt mig.Vi skulle tydligen dra ner å käka :D de blev kött å strips :P gött*

Nu börjar de närma sig klagandet

Jo tillbaka till äventyret... jag Anders och Anna satt och njöt av våran mat medans anders gjorde en hel del lustiga saker vid matbordet som fick oss två andra att chippa efter andan :P kul!
Anna å jag raggade ner på OK för att handla lite drille å chirre å en dvd, träffade både Mia å Irina (två flugor i en smäll) vilket va trevligt! Börna sedan förbi å hämta upp bror, börna vidare till syrran för å ha syskonkväll med bihag å film :-) Filmen vi såg var NEXT. sjukt bra men lite annorlunda men de tycker Mandy om :D

Sen tog filmen slut å de va läggdags för mina kära syskon med kärlekar så ja fick skjuts hem å satte mig vid datan för mamma hade även låst in sig i sovrummet å läst en bok :S social*
Så jag satte mig vid datan för att kolla runt lite se vad som händer "outside the box". Går in på lite vimmel sedan gårdagen och vad får jag se????? jo två oljechejkar(stavfel kanske) ???? fy fan alltså....fy......fan! fy fan*
Men emma dom är absolut inte i våran klass! dom var på botten jämfört med oss å de ska dom veta! oja!
huvva ingen fantasi i ungdomen nu för tiiiiin!

ja de va vell de som va klaget för dan annars har det vart toppen!



* ELIN ANDERSSON fyller idag 20ÅR *
1987-11-04


Du é en kompis som jag alltid kommer att ha
En kompis som jag alltid kommer att lita på
Du är en kompis jag alltid har kul med
Du e en vän som jag träffar alltför sällan
En polare som alltid finns där om jag behöver dig
En vän som jag alltid kan prata med
Elin du är en "bästa vän" som jag aldrig kommer kunna sluta att älska


* GRATTIS MIN EJLA *



Kram// Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0