**SNÖ**

Vaknade för ungefär en kvart sen och kollade ut genom fönstret och ser bara vitt vitt vitt :D
Nu ha vintern kommit hoppas jag! shiit va skoj!
Igår var jag hemma i hammerdal och åt midda med familjen sen följde jag med Mia ;) upp på håxås för å gratta catta på 20års dagen :) hon hade fått både de ena och de andra i present dock haha
Träffade ju mycket roligt folk där också som man inte sett på länge men de blev en ganska tidig kväll endå, ska pröva bli lite ordentlig av mig nu framöver :)

Idag som sagt har snön kommit å de e jag överlycklig över!!
Sen idag ska vi äta midda och fira min kära älskling Elin :-D hon fyller också 20år imorron (4:e) och de ska bli sååå himla skoj! jag och mia har en present som hon ska få hehe den bästa ever!
Nu ska jag nog leta åt lite varmare kläder och gå ut i snön å kolla läget!
shiiiit*

Måste ju ringa mina snöflingor å säga åt dom att kolla ut...dom kommer bli överlyckliga ;-) puss på er!

Kram//Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0