mandys blogg

hej gott folk :)

idag e en dag som heter onsdag och jag fortsätter mitt liv framåt vilket e bra :P
lyssnar på lite soft music å e med goda vänner! Igår så tog vi en öl på news och de va trevligt!
Bokade också en tatueringstid i januari :D de ska bli så sjukt skoj! längtar*
Saknar mina friends som jag inte sett på ett tag! ni vet ju vilka ni är! trisst...

Ja va händer mer...kanske ska på badhuset idag å sen blire nog några brownies som åker in i ugnen :D
jocke fixar dammsugaren nu haha de går ju bra...kanske :S

har haft min percing exakt en månad idag kom ja på med :D roligt!

Nu ska jag hjälpa å städa tror jag så ni får ha de bra allehopa!

Kramar// Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0