Första dagen i backen

Idag har jag ställt mig på brädan för första gången på ungefär 2 säsonger :D de va sjukt skoj och snön var perfekt!!
Fick låna Patriks bräda som va sjukt skön å åka på också...tack tack
Nu sitter jag på jobbet och slöar, gruvar mig lite för att gå hem faktiskt :( de e så långt! Å sen ska ja upppå tott så de blir bara hemå byta skor ungefär...hmm segt*

Ikväll då alla andra ska ut å ha skoj så ska jag jobba som vanligt, sitta och ta betalt av alla fulla ungdomar :P
ska bli skoj endå...casha in lite pengar e ju aldrig fel!

Är ju nu ledig tisdag och onsdag så då va jag tänkt att åka hem men nu vill jag nästan stanna för att ha lite mer tid i backen! men jag saknar mina kära hemma så de blir nog att jag åker hem :)

Ja vad mer händer i mitt liv...jo jag tog å lyxa till det med ett par byxor härromdan :) riktigt snygga!!!!Mmmmm

Ne om man kanske ska ta och röra på sig så man kommer hem någon gång...här får man ju inget gjort endå!:P

Tack för en skön dag i backen!

Kramar // MANDY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0