Hörru

Emma....fan vet du va vi glömde idag på frukosten?!?!??!
SALAMIN ! ! ! ! ! ! !

Idag fick min rumsvän fin lunch av mig men hon vägrade ?hmm kanske för att de va baconfett men bacongarnering och ett grönt blad? vem vill inte ha de liksom :P ha

Idag e jobbet klart å snart ska vi i huset börja dricka vin och öl...de ska bli väldigt välkomet efter en hel veckas jobb! välbehövt :P levern skriker haha

de händer mycket här i åre just nu känner jag och i mitt liv...jag har t.ex. gått med i ratcave haha ja de kan ju va nått :P

Ne nu ska ja dra å handla! miss ya at home*

PUss//Mandy

Kommentarer
Postat av: Syrran!

Hejsan syster!!!
Längtar sjukt efter dig. Hoppas du kommer hem snart, har varit så mycket jobb annars hade jag tänkt komma och hälsa på. Men det kanske blir en liten påhälsning på din födelsedag??!! Vi får väl se. Lessen att jag inte hör ev mig mer men du vet ju hur det är. Har lite lungt idag så jag tänkte skicka några rader. Det har gått av slangar till utgödslingen så jag måste vänta på att det lagas och så tänkte jag att jag skulle sticka iväg till stallet och rida en sväng men när jag kom dit så hade Bonny klivit på ena skon så att den var som en bannan så det gick ju inte häller så jag får stå ut med att softa lite idag =P. Skriv gärna till min mail när du har tid, käns som att det är lättare att höras så! [email protected] ...

Dunder puss på dig, ha det bäst!!!

2008-02-07 @ 09:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0