Solen here i come

Hej allihopa :D
Nu var de väldigt länge sen jag skrev men nu ska de bli ordning på de ska ni se.
Sen sisst jag skrev så har jag jobbat extra på ett ställe som heter Madonna...de har vart skoj men nu e de slut.
Jag har också fyllt hela 21år :P känns bra! Jag fick massa fina saker av min familj, släkt och vänner :D tack så mycket ! !

Jag har nu också fått jobb efter åre. Jag har bokat biljetter och kommer att åka den 14maj till rhodos från Göteborg :D Å de ska bli så sjukt skönt! Fast först kommer jag ha lite semester där nere fram tills den 1juni, då sätter jobbet igång! ska bli kul att testa på något nytt!
Och solen är ju inte lite efterlängtat heller så de längtar jag till!

Mamma fyllde år den 12:e å de e så klart värt att fira!!
GRATTIS MAMMA ;D

Sen om 2dagar fyller min kära syster år vilket är lika värt att fira de med :D
GRATTIS SYSTRA MIII ;D

Jo men just ja, jag har flyttat in på dipan nu också så de e mycket närmre ( om de heter så :S ) till allt och man kan sova lite längre!

Men nu spelar de ingen roll för nu har jag legat sjuk sen i söndags, tur att man var ledig mån och tis, trodde att jag skulle bli frisk innan idag men inte! så jag får ligga på mitt rum medans vissa sliter på jobbet och andra e ute i backarna å glassar...

Saknar er där hemma ;( men snart kommer jag hem och kom just på en snilleide om att kanske söka ett litet snabbjobb på ica mellan varven :P  så får man lite extra chash med på resan till rhodos :-)

Ne nu ska jag pröva sova så febern lägger sig!

Hoppas alla har de bra!

Puss&kram//Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0