Söndag =

Mycket slappande, lugn, tråkig?, skön och åter slappande.

Ungefär så ser mina söndagar ut iaf...

Kanske man ska skriva lite om vad som händer i mitt liv just nu. Jag har först och främst flyttat till Norges sköna stad Oslo. Jobbar på ett lager med två sjuuukt softa gubbar, dricker kaffe snackar lite skit sen jobba lite :P

I sommras så har jag jobbat i stklm på en båt. Jobbade lite som i alltiallo, jag var där de behövdes i ca 15-18h per dag haha
Men de va sjukt kul och träffade massa underbara mäniskor :-)

Ja de e vell lite av som hänt senaste tiden iaf

Annars va vi på inflyttnings fest hos emeli maria och johanna igår å de va sjukt skoj :D mycke trevligt folk så de va skoj!
Snart kommer  massa roligt folk och hälsar på de ska bli skoj! saknar er :P

Å min kära emma ska upp och käpa i åre ;) känns lite konstigt att man inte ska dit i vinter men de e klart jag kommer upp till fina fjällen och hälsar på :D

Saknar er i sverige....runt om i landet ! !

Nu måste jag sova

Puss er

Kommentarer
Postat av: nalu

åå va kul fortsäättt blogga älskling!

2008-09-17 @ 13:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0